Google for Education tukipalvelut

Cloudpointin tukipalvelu on apunasi tiukan paikan tullen. Google G Suite for Education pääkäyttäjän (max 2-4 kpl) rajoittamaton tukipalvelu on avoinna arkisin kello 08:00-17:00. Tukipalvelumme tavoittaa sähköpostilla, pikaviestillä ja puhelimella. Tukipalveluun tulevat tapahtumanhallinnan/palvelupyyntöhallinnan sekä ongelmanhallinnan pyynnöt kirjataan ITSM järjestelmäämme, jossa niille asetetaan yksilöllinen tapausnumero, luokittelu, vasteaika ja prioriteetti. Pyynnön kirjaamisen jälkeen ongelman selvitys alkaa ja ongelmaan saadaan ratkaisu vasteajan puitteissa. Tarvittaessa pyynnöt eskaloidaan Googlen Enterprise Support -palveluun, jossa ne käsitellään Googlen sisäisten tukiprosessien mukaisesti.

Tukipalvelumme on mahdollista hankkia:

  • Vuosiveloitteisena (rajoittamaton tuki organisaation nimetyille pääkäyttäjille)
  • Tapauskohtaisesti tuntiveloitteisena
  • Tapauskohtaisesti puhelinpalveluna: 0600-309900 (1,98€/min sis alv)

 

Cloudpointilta hankittuihin Chrome hallintalisensseihin sisältyy automaattisesti pääkäyttäjän Chrome-laitteiden tukipalvelu.

Chrome-tukipalvelut voi myös hankkia kauttamme erikseen.

 

Pyydä tarjous